10. února

 

KIMOVKA - rozvoj zrakového vnímání, paměti a bystrosti.

Po dobu 1 min. děti vidí na své obrazovce nasdílený obrázek. Děti mají poté za úkol, vzpomenout si na všechny předměty, které byly na obrázku. 

 



 Dnes odpovídaly na tyto otázky:

1. Kolik bylo na obrázku autíček? 5

2. Kde bylo Duplo? Vpravo dole

3. Jakou barvu měl vagonek na koleji?

4. Kolik figurek Lega?

5. Jaké barvy měly lokomotivy? Byly tři.

 

 

 ČJ - samostatná práce na známky - uč. str. 61 - vypiš z obrázku 10 slov středního rodu a urči vzor + napiš tři věty


Uč. str. 61. Zápis do ČJŠ:

 

Podstatná jména rodu ženského se skloňují podle vzorů:

ŽENA, RŮŽE, PÍSEŇ, KOST

 

Diktát Uč. 61/5, PS  8/5

 

M - opakování GEOMETRIE 


 PS oranžová hravá M 1. díl

45/1,2 nahoře

47/1 – rovnoběžky, kolmice, různoběžky

 

 


 VL - Lidé a čas. Co je to minulost, století, tisíciletí. Jak se dříve měřil čas. Dělení dějin světa na: pravěk, starověk, středověk, novověk, dobu moderní.



PS Nejstarší české dějiny - str. 2/1,2,3,4

 

Komentáře