13. týden - DEN DĚTÍ - BOJOVKA

Milí INDIÁNI,
protože dnes je DEN DĚTÍ,
připravila jsem pro Vás všechny INDIÁNSKOU BOJOVKU.
Budete se muset projít po Brozanech (snad se vydají na cestu i přespolní indiáni)...
a na jednotlivých stanovištích, kterých je šest, získáte INDÍCIE.
Tzn. že budete hledat malé trojúhelníčky ve žluté barvě
ze kterých si přepíšete tajný kód (písmeno)
nebo na stanovišti splníte úkol, podle kterého písmeno rozluštíte.

Poproste někoho dospělého, aby s Vámi trasu prošel.
Budete potřebovat pouze malý bloček nebo papírek a tužku k zapisování indícií.
Kdyby náhodou někde kód chyběl, urychleně mi dejte vědět.
(Je možné, že se ho zmocní nějaká bledá tvář, která nemá ponětí, o jak důležitou věc se jedná!)
Procházejte stanoviště tak, jak jsou za sebou a tajný kód si vždy napište.


Musíte projít tato stanoviště, na kterých získáte tajný kód:
🔒
1. Kozí ulice - kaplička Sv. Trojice - získáte první šifru.
2. Schody na tvrz - schody směrem nahoru, u 66. schodu je umístěna další šifra.
3. Kostel sv. Gotharda - hledej šifru na zdi, která je kolem kostela (směrem z chodníku od školy).
4. Naše škola - stoupni si před školu - čelem ke hlavnímu vchodu - spočítej všechna okna, od tohoto čísla odečti číslo měsíce, který nyní právě začal. Výsledné číslo Ti prozradí správné písmeno v abecedě podle pořadí.
5. stanoviště - socha sv. Jana Nepomuckého na náměstí - spočítej hvězdičky nad hlavou sv. Jana - - počet hvězd Ti určí správné písmeno v abecedě (podle pořadí).
6. Obecní nástěnky mezi Coopem a masnou - hledej poslední šifru.

!Pozor! Pro luštění použijte krátkou abecedu.
A B C D E F G H CH I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Po získání všech indícií se mi ozvete nebo napíšete - sdělíte mi, jaké indície jste získali.
Já Vám prozradím, jestli máte všechny správně a co z nich máte  dále vyluštit.
Komu se podaří bojovku rozšifrovat, získá ode mě 
ŘÁD ORLÍHO PERA,
který bude k vyzvednutí u mě nebo na recepci.

Tak honem do toho INDIÁNI!
Pokud se na cestu vydáte se svým kamarádem nebo sourozencem 
- dejte mi vědět, i oni si zaslouží řád :-).
Pošlete mi z výpravy fotku. Jsem zvědavá, kdo z Vás bude mezi prvními.

Těšíme se s Ilonkou na ZPRÁVY OD VÁS!!
Pokud budete během hledání ztraceni - ozvěte se také.
Vaše Náčelnice

________________________________________________________________________________

Než se vydáte na cestu, můžete si pustit indiánský příběh:

A indiánské moudro na závěr :-)...
Jeden večer vzal starý indián svého vnuka a vyprávěl mu o bitvě, 
která probíhá v nitru každého člověka.

Řekl mu: ,,Synku, ta bitva v každém z nás je mezi dvěma vlky“. 

Jeden je špatný. Je to vztek, závist, žárlivost, smutek, sobectví, hrubost, nenávist, sebelítost, faleš, namyšlenost a přehnané ego. Ten druhý je dobrý. Je to radost, pokoj, láska, naděje, vyrovnanost, skromnost, laskavost, empatie, štědrost, věrnost, soucit a důvěra.“

Vnuk o tom všem přemýšlel a po minutě se zeptal: ,,A který vlk vyhraje?“

Starý indián odpověděl:,,Ten kterého krmíš“.

Komentáře